سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به خدا سوگند، آن که دنیا را دوست دارد و باجز ما دوستی می کند، خدا را دوست ندارد . هرکه حقّ ما رابشناسد و ما را دوست بدارد، در حقیقت، خداوند ـ تبارک وتعالی ـ را دوست داشته است . [.امام صادق علیه السلام]

مهدی

 
 
آزار و اذیت دختر 5 ساله در رستوران(دوشنبه 87 اردیبهشت 2 ساعت 5:38 عصر )

< src="http://tabligh.sooran.ir/js/5696/56/no/4/1">

تکنولوژی فکر (دکتر آزمندیان)
مستند شکوه تخت جمشید
کتاب الکترونیک
آموزش سریع نصرت 2

 آزار و اذیت دختر 5 ساله در رستوران

 
به نوشته اعتماد ملی، روز گذشته سلیمانی دادیار دوم دادسرای جنایی تهران در پایان اولین جلسه رسیدگی به پرونده با هماهنگی رئیس این دادسرا دستور پلمب رستورانی که این اتفاق در آن رخ داده است را صادر کرد.در این جلسه دادیار سلیمانی دستور داد متهم به آزار جنسی در بین چند متهم دیگر قرار گیرد تا کودک 5 ساله او را شناسایی کند که کودک خردسال نیز در نگاه اول او را شناسایی کرد.

پس از آن نیز ماجرا را برای ثبت در پرونده شرح داد و با اشاره به متهم گفت: زمانی که ما به آن رستوران رفته بودیم، این مرد به من گفت به زیرزمین بیا اما من به او گفتم اول تو برو بعد من می‌آیم. این مرد به من گفت: در زیرزمین کاری است که تو باید انجام دهی. بعد او به دستشویی رفت و من به‌دنبال او رفتم، در دستشویی این مرد دستم را گاز گرفت و مورد آزار قرار داد.این ادعای دختر 5 ساله در حالی بود که متهم 21 ساله در بازجویی انجام شده ادعاهای دختر خردسال را تکذیب کرد.

دادیار شعبه دوم دادسرای جنایی در پایان این جلسه متهم را به زندان کهریزک که محل نگهداری اراذل و اوباش است فرستاد و دستور داد دختر خردسال برای بررسی کمبودهایی که بر اثر خشونت این کارگر رستوران به وجود آمده به پزشکی قانونی معرفی شود. پدر این کودک نیز در تشریح نحوه اطلا‌ع از موضوع گفت: ما در حوالی پیروزی زندگی می‌کنیم. زمان حادثه برای شرکت در میهمانی یکی از آشنایان به رستورانی در نزدیکی میدان منیریه رفته بودیم که برای لحظاتی متوجه غیبت دخترمان شدیم. بعد که او را پیدا کردم به‌طور کلی چیزهایی در مورد ماجرا به من گفت.

اما وقتی به خانه رفتیم نحوه آزارش را با جزئیات بیشتری برای مادرش شرح داد و گفت: آقایی که سینی را از روی میز ما برداشت مرا به دستشویی برد و اذیت کرد. وقتی همسرم موضوع را با من در میان گذاشت به کلا‌نتری رفتیم و طرح شکایت کردیم، این در حالی بود که آثار خون و کبودی روی بدن دخترم وجود داشت و متهم نیز در کلا‌نتری و مراحل اولیه پس از دستگیری به اتهام خود اعتراف کرده است.


منبع خبر : تابناک - http://www.tabnak.ir/pages/?cid=9397








بازدیدهای امروز: 1  بازدید

بازدیدهای دیروز:4  بازدید

مجموع بازدیدها: 12265  بازدید


» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «